Gratis verzending vanaf 89 EUR

60 dagen retourbeleid

Deskundig advies

+31 20 24 10 915

Extra 10% korting. Geldig tot het einde van de week. Code: TA150NL

KopiërenGekopieerd


Hoe zorgen wij voor een snelle en betrouwbare levering van uw bestellingen?

Kylian

Leestijd 5 min
Recente evenementen en aankondigingen

Lampenmanie is de op een na grootste online verkoper van verlichting in Europa, en onze weg om de Europese leider te worden gaat noodzakelijkerwijs gepaard met voortdurende veranderingen en innovaties in de logistiek. Snelheid en betrouwbaarheid gaan immers hand in hand met de tevredenheid van onze klanten. Kom eens kijken hoe de e-shop, die verlichting levert aan 26 Europese landen, logistiek doet.

Hoe zorgen wij voor een snelle en betrouwbare levering van uw bestellingen?

Lampenmanie behoort tot bekende bedrijven in de e-commercewereld, wat, naast duizenden positieve recensies van tevreden klanten wordt bewezen door de herhaalde opname van het bedrijf in de ranglijst van de Europese digitale wereldleiders

We houden de marktontwikkeling nauwlettend in de gaten, proberen flexibel op de behoeften ervan te reageren en onmiddellijk te innoveren. Alleen zo kunnen wij een topservice bieden, onze goederen op tijd leveren en het productassortiment uitbreiden naar de wensen van onze klanten.


Meer ruimte en procesautomatisering

Om de groeiende vraag naar onze producten bij te houden, hebben we de afgelopen jaren aanzienlijk geïnvesteerd in onze logistieke capaciteiten en geavanceerde systemen voor magazijnbeheer.

In oktober zal het bedrijf een voltooide magazijnhal met een oppervlakte van ruim 9.000 m² en een nieuwe hal voor 4.500 pallets met een hoogte van 19 m krijgen een substantiële toename van de magazijnruimte, waardoor we een hogere voorraad kunnen aanhouden en sneller op de vraag kunnen reageren.

Niet alleen dat, samen met een toename van de opslagcapaciteit, heeft Lampenmanie ook het nieuwe systeem mySTOCK® WMS (Warehouse Management System) van Kvados a.s. geïmplementeerd. bedrijf dat magazijnprocessen kan optimaliseren met behulp van AI en machine learning. De automatisering zal helpen het proces van het inpakken van goederen en het gereedmaken ervan voor de reis naar de klant te verbeteren. De klanten kunnen dan eerder genieten van hun bestellingen.


De nieuw gebouwde ruimtes (rood gemarkeerd op de kaart) zullen een aanvulling vormen op een aantal van de oorspronkelijke magazijnhallen van het voormalige industrieterrein, waar ook de logistieke afdeling en het klantencentrum zijn gevestigd. Het administratieve centrum van het bedrijf bevindt zich in de buurt van drie andere magazijnhallen.


We optimaliseren en versnellen processen

Na een enorme investering in 2023 hebben we ons in 2024 gericht op het verbeteren van WMS, het versnellen van de gehele stroom van bestellingen en goederen op voorraad, en het perfectioneren van individuele logistieke processen. Wij hebben ons gericht op het magazijn en transport en het afhandelen van klachten, zodat we de ervaring en tevredenheid van onze klanten konden verbeteren.

Momenteel verzenden we bestellingen dezelfde dag dat we ze van de klanten ontvangen, in het geval van bestellingen die 's avonds worden gedaan, verzenden we ze de volgende dag. Bij persoonlijk afhalen in onze afhaalwinkel kan de klant de goederen binnen ca. 4 uur na bestelling ophalen. Aangezien wij vooral verlichting verkopen die een zorgvuldige omgang en een zorgvuldige verpakking vereist, is dit een zeer goed resultaat.


Een reis naar de geschiedenis van Lampenmanie

Lampenmanie is al 25 jaar op de markt en heeft in die tijd kunnen uitgroeien tot de tweede grootste speler op de online markt met lampen. Het is momenteel actief in 26 Europese landen

We verkopen momenteel meer dan 250 verlichtingsmerken, hebben 50.000 productsoorten in ons assortiment, meer dan 1,5 miljoen stuks op voorraad, en hebben met succes hebben tot nu toe meer dan 5 miljoen bestellingen aan onze klanten geleverd.

Klanten komen altijd op de eerste plaats 

Wij zijn ons ervan bewust dat een tevreden klant terugkomt en daarom doen wij er alles aan om een overzichtelijke e-shop te kunnen bieden vol inspiratie, comfortabel winkelen, snelle en betrouwbare levering, en minst mogelijke klachten. De behoeften en eisen van klanten blijven groeien en we weten dat we de verdere ontwikkeling van ons bedrijf positief kunnen beïnvloeden door te investeren in hun tevredenheid. Daarom passen we ons assortiment voortdurend aan de huidige behoeften van klanten aan en zoeken we naar nieuwe manieren om het beter te doen, wat ongetwijfeld zal worden geholpen door een nieuw magazijn. 

Auteur van het artikel:

Kylian Překlady_externisti