Levý banner
Pravý banner
MENU
0 0,00
Nog 89 voor GRATIS verzending
Categorieën

Wat te doen indien uw goederen niet correct aankomen?

Over de aankoop

Wat te doen als de goederen niet in orde zijn aangekomen?

In geval van lichte vervorming of beschadiging van de buitenverpakking, wees niet bang om de zending te accepteren. In de meeste gevallen is de zending niet beschadigd en is deze prima in orde. Het niet accepteren van een dergelijke zending betekent vaak een onnodige verlenging van de levertijd. Maar het is belangrijk om de zending met bezwaar aan te nemen, zodat de chauffeur een bewijs heeft dat de verpakking van het pakket beschadigd was.

Als de klant na ontvangst en uitpakken van het pakket constateert dat sommige goederen kapot, gebarsten of op een andere manier beschadigd zijn, is het belangrijk om de schade onmiddellijk te melden bij de transportdienst waarmee de zending bij de klant is afgeleverd. Ook moet de beschadigde zending zo snel mogelijk worden gefotografeerd. Het is noodzakelijk om een foto te maken van het transportlabel, de verpakking (met details van de schade), de voering en de beschadigde goederen. Foto's zijn een noodzakelijk onderdeel van het indienen van een claim bij de vervoerders, omdat de klacht zonder deze wordt afgewezen. Het is ook belangrijk om de verpakking, voering en beschadigde/gebroken goederen te bewaren tot het einde van de klachtenprocedure, omdat deze zullen worden gebruikt als bewijs voor het claimen van schade bij de vervoerder.

Het is belangrijk om de inhoud en volledigheid van de zending te controleren. In het geval dat de zending onvolledig is, is het noodzakelijk om deze gegevens binnen 2 dagen na ontvangst van de zending aan ons te melden.

Stuur ons al deze informatie (onvolledigheid, schade + foto's) via het contactformulier. Latere klachten worden niet in behandeling genomen.


Neem de volgende instructies in acht wanneer u de zending accepteert bij levering:

In geval van lichte vervorming of schade aan de buitenverpakking, aarzel dan niet om de zending te accepteren. In de meeste gevallen is de zending volledig onbeschadigd en in orde. Het niet accepteren van dergelijke zending betekent vaak een onnodige verlenging van de levertijd


Pallet transport

Als het pakket bij ontvangst zichtbaar beschadigd is, ontvang het dan met een ‘bezwaar’ en noteer de schade in de verzenddocumenten van de vervoerder. Maak bij voorkeur direct een schaderapport op bij de vervoerder en maak foto's van de verpakking en de beschadigde goederen. Meld de pakket- of goederenschade onmiddellijk aan ons en voeg de foto's toe. Als u na het uitpakken van de goederen de schade ontdekt, moet u foto's maken van de beschadigde goederen en de verpakking en de schade onmiddellijk aan ons melden, zodat wij de mogelijkheid hebben om het transport van de goederen te claimen en de schade te claimen. Deze claim moet binnen 7 werkdagen na de levering van de goederen worden ingediend. Controleer het pakket dus onmiddellijk na ontvangst en breng ons zonder onnodige vertraging op de hoogte van eventuele schade.

Vragen?

Pavlina

Ik help u graag bij uw productkeuze en technische vragen.

020 24 10 915(Ma-Vr 07:00 - 16:30 uur)

Stel een vraag

© 1994-2024 Donoci s.r.o. Alle rechten voorbehouden.Informatie over de verwerking van persoonsgegevens. i